Online αποθήκευση εικόνων (sharing)

Πολλές φορές μου χρειάζεται να στείλω μία εικόνα, είτε που την έχω κάπου στο δίσκο, είτε print-screen από την οθόνη μου. Έτσι ανγκάζομαι να μπαίνω σε sites όπως το flickr.com, το photobucket.com, και το imageshack.us

Καλά είναι τα χρώματα, καλές οι πρόσθετες υπηρεσίες, όλα καλά μόνο που όταν βιάζομαι, και δεν θέλω να μοιράσω μία εικόνα μου σε πολύ κόσμο για πολύ καιρό αλλά στιγμιαία, μου την δίνει να καθυστερώ, να βάζω usernames και κωδικούς κλπ κλπ.

Την δουλειά αυτή έρχεται υπηρετήσει το ImageBin.


Κρατάει 1000 εικόνες κάθε στιγμή, και χρονολογικά για 7 ημέρες, ενώ μετά αυτές διαγράφονται. Απλό χωρίς εφφέ και φρου φρου, χωρίς διαφημίσεις, σου δίνει ένα σύνδεσμο για να το δώσεις σε instant messengers e-mail κλπ. Αρκεί ένα τυχαίο όνομα και το Upload του αρχείου.

http://imagebin.org/index.php?page=add

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Disclaimer

This website is maintained for educational purposes only. We do not support any type of copyright infringement nor any other violation of Blogger TOS